حضور هنرمندان مشهدی در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید رئیسی برگزاری «شب خاطره» به یاد «خادمان ملت» چهره غمگین «ابراهیم حاتمی کیا» در مراسم تشییع شهید رئیسی + عکس فیلم‌های شبکه نمایش به مناسبت هفته مقاومت + زمان پخش «جنی ارپنبک» برنده جایزه بوکر بین‌المللی ۲۰۲۴ شد ویدئو | خاطره‌گویی راوی دفاع مقدس در ویژه‌برنامه «سیدابراهیم» ویدئو | روایت وحید یامین‌پور، مجری تلویزیون، از دیدار عجیب مادر یک شهید با شهید رئیسی درباره «لاک‌پشت و حلزون» که پس از گذشت سه سال پروانه نمایش گرفت + بازیگران و خلاصه داستان قطعه «ما بازمی‌گردیم» تقدیم به شهدای خدمت + فیلم عَلَم خدمت شهیدان بر زمین نمی‌افتد «فرمان مرادی» نوازنده و سازنده ساز درگذشت برگزاری کارگاه نقاشی خلاقانه با موضوع شهید خدمت در مشهد (۳ خرداد ۱۴۰۳) سروده شاعر هندی برای رئیس‌جمهور شهید | او صدای ملتی مظلوم بود صداوسیما در تدارک مناظره‌های ریاست جمهوری «قاف تماشا» برای پاسداشت مقام شهید جمهور منتشر شد + فیلم پخش ویژه‌برنامه‌های رادیو در سالروز آزادسازی خرمشهر (۳ خرداد ۱۴۰۳) «دولت عشق» در قاب تلویزیون | فیلم‌های سینمایی که آخر هفته روی آنتن می‌روند (۳ و ۴ خرداد ۱۴۰۳) «ریچارد فورونجی» بازیگر «فرار نیمه‌شب» درگذشت
سرخط خبرها

شهرآرا در رتبه پنجم مطبوعات کشور قرار گرفت (۱۷ اسفند ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۱۰۱۵۸۴
  • ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۱
شهرآرا در رتبه پنجم مطبوعات کشور قرار گرفت (۱۷ اسفند ۱۴۰۰)
روزنامه شهرآرا در نتایج نهایی دور جدید رتبه‌بندی روزنامه‌ها که با ذکر جزئیات و به‌تفکیک امتیاز هر روزنامه اعلام شده است، در رتبه پنجم قرار گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز،در گام نخست دور جدیدِ رتبه‌بندی روزنامه‌ها، معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی فراخوانی از مدیران مسئول روزنامه‌ها خواسته بود برای شرکت در رتبه‌بندی، دو نسخه از پنج شماره اعلام شده روزنامه خود را ارسال کنند.

۲۶۶ روزنامه سراسری، منطقه‌ای، استانی و محلی، در پاسخ به این فراخوان، با تکمیل و ارسال فرم‌های خوداظهاری، در این دور از رتبه‌بندی شرکت کردند. مستنداتِ ارسالی مطابق شیوه‌نامه در دو مرحله‌ی کارشناسی و ارزیابی، مورد بررسی دقیق هیأت ارزیابی قرار گرفت. بررسی های کارشناسی و ارزیابی در هیأت ارزیابی طی ۲۲ جلسه انجام و نتایج اولیه در قالب یک فایل اکسل شامل نمرات روزنامه ها به تفکیک منتشر شد. اما پس از اعلام نتایج اولیه رتبه‌بندی روزنامه‌ها در تاریخ ۲۴ آذر امسال، مدیران مسوولی که نسبت به امتیاز دریافتی اعتراض داشتند، درخواست خود برای رسیدگی مجدد به شاخص‌های مورد اعتراض را طی نامه‌ای به اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی ارسال کردند. این اداره کل با تجمیع اعتراضات و برنامه‌ریزی برای تشکیل هیات تجدید نظر، مطابق شیوه‌نامه رتبه‌بندی روزنامه‌ها اقدام کرد. در این مرحله، با توجه به اعتراض ۱۷۰ روزنامه، هیآت تجدید نظر با صرف وقت کافی و طی ۱۶ جلسه ۶ ساعته رسیدگی ها را انجام داد.

شهرآرا در رتبه پنجم بخش روزنامه‌های کشور

براین‌ اساس روزنامه شهرآرا که در نتایج اولیه رتبه‌بندی با امتیاز ۶۹.۷۰ از ۱۰۰ در رتبه هشتم کشور قرار گرفته بود در بررسی های مجدد امتیازش به ۸۹.۷۰ رسید و با سه پله صعود به همراه روزنامه اطلاعات در رتبه پنجم قرار گرفت. روزنامه های کشوری دنیای اقتصاد با امتیاز ۹۷.۹۰، جام جم با امتیاز ۹۴.۱۰، همشهری با امتیاز ۹۳.۵۰ و ایران با امتیاز ۹۳.۱۰ نیز به ترتیب رتبه های اول تا چهارم را کسب کرده اند. روزنامه های خراسان و قدس هم به ترتیب ۸۸.۹۵ و ۷۳.۹۰ امتیاز کسب کردند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->